Който

Сугестията на претворението
е малка мишка,
която се излюпва. Зъб на бебе.
Заради нашите несмели похождения
от тази нощ.
Заради тебе.

Ще поиграем пак, докато мине време.
Докато някой някого цери от неговите вечни рани.
Докато Богу все тъй сме избрани.
Докато свършат всички дни.
Докато се напишат всички книги.
Докато всичко вдън земя се провали.
Но ние никога.
Или.

Етикети: ,

4 Отговора to “Който”

  1. bogpan Says:

    “ Розите цъфтят и прецъфтяват“
    така е видимо, нали
    но тук ще бъде никога
    и там
    дори не знам дали съм
    без уши
    дори не знам дали
    със зъб остава
    всяка малка мишка
    а тук е там
    и ние – никога.

  2. вили Says:

    За втори път прочитам и ми се искаше и аз нещо да напиша, но уви нищо не излиза. Затова ще ви оставя с удоволствие да си ги пишете, а аз ще си ги препрочитам 😉

  3. to4ka Says:

    Вили, ама ние не сме от онез, които не четат, щото пишат 🙂 Пробвай, щом ти се пише и не преценявай предварително какво ще излезе.

  4. hermine Says:

    карминената капка > само от петичката, разбира се;; ?или.

    хайде, bottoms up. розата на вятъра ми се облисти и просвистя тук чу-до-вищ-но красиво! ))

Вашият коментар

