Филмчета и развлекателни програми

Не мислех да пускам тук записи от представянето на Форум за литература и хора ГЛОСИ и издателство АРС на Панаира на книгата в НДК на 06.12.08, защото вече много се писа на различни места от хора, които много по-увлекателно от мен успяват да преразкажат подобни събития. Правя го за собствено удобство, за да си ги намирам по-лесно.  Аз, да си призная, не си спомням почти никакви подробности, защото непрестанно търчах насам-натам в напразни опити да се видя с всички, които не съм срещала отдавна и които харесвам. После няколко пъти Валентин Дишев, който стоически понесе цялата организация на литературния празник, ми даваше микрофон и говорех някакви неща, които не знам дали някой е слушал. Паметта ми се възвръща от момента, в който се озовах в Кривото и установих, че отново говоря, но този път без микрофон и то на двама изключително чаровни мъже, а някъде в другия край на масата седи слъчевата Петя Хайнрих, долетяла за случая (не, не за да седи на маса, а за да представи книгата си „01“). Оттам нататък си спомням всичко, но няма да ви го разкажа.

Ако сте любопитни, може да си гледате кадри от :

– представяне на книгите „01“ на Петя Хайнрих и „Патерицата на слънцето“ на В.Стефанова

– представяне на книгите „Подпис върху хвърчило“ на Катя Начева и „Момичето, което“на Божидар Пангелов

Подробности за целия празник може да прочетете тук, има и линкове към блогъри, уличени в писане на репортажи от мястото на събитието.

За да не помислите, че всичко около премиерите на книгите приключи с двамата чаровни мъже в Кривото, ще ви разкрия, че с Петя Хайнрих и Божидар Пангелов имах удоволствието да си говоря дълго в нощия блок на Хр.Ботев още в следващата нощ, благодарение на любезната покана на водещия Валентин Дишев. Ето среднощният запис. Не знам за слушателите, но на мен ми беше много забавно. Дано и Петя и богчето са доволни.

Беше ми вeсело, беше ми приятно. И като всеки празник, не е зле, че завърши и мога да си пиша моите неща спокойно. До Коледа.

с Петя и Вальо

Етикети: , , ,

10 Коментари to “Филмчета и развлекателни програми”

  1. bogpan Says:

    Защо ли останах с впечатлението, че имаше един чаровен и един интелитентен мъж. Ей, това точките все стават в многоточни…

  2. mislidumi Says:

    богпан се чувства неспоменат 🙂 хихихи 😛

  3. to4ka Says:

    Не бе, не иска да признае „дискретния чар“ на конкуренцията 🙂 То имаше доста мъже и от двата вида, но Петифура беше обсебила част от тях, на мен обаче се падна най-добрата комбинация.

  4. bogpan Says:

    „дискретния чар“ на?! . Хей, прав е чичко Гари 🙂

  5. to4ka Says:

    Ти пък какво се хвана точно за тази част? Всъщност си говорехме за книги, а не за мъжки чар 🙂 Това беше само вметка, за да не си помислят хората, че си някакъв намусен и мълчалив поет.
    Гари е прав за повечето неща, но в случая не се сещам какво точно имаш предвид. Като го спомена, какво ли прави онзи интелигентен и чаровен мъж, който толкова го харесва 😉 ?

  6. Откат « bogpan - блог за авторска поезия Says:

    […] и весел репортаж от „мястото на събитието” и „точковото” продължение в Кривото. Най-вече ми е трудно, защото […]

  7. bogpan Says:

    Бау..какъв поет съм аз. Той е куче с лапичка.
    http://netinfo.bg/?tid=40&oid=1258296

  8. deni4ero Says:

    😀 😀 😀 😀 😀 и после старите немали чувство за хумор, я, ски кво става тук – хуморотевина връз хуморотевина 😛

  9. to4ka Says:

    Ти на кого викаш стара бе? Кво да я правиш, блондинка 🙂

  10. deni4ero Says:

    тъй, де, възрастните 😛 😛 😛

Вашият коментар

