Ща

малките неща

са също толкова малко важни колкото

големите неща

колкото и всички други не-ща

важни са само онези ща

които Езикът избира за изричане

като комплимент за времето

докато запалят светлините

и на всички им се пуши

но е забранено навсякъде

Етикети: ,

27 Отговора to “Ща”

  1. bogpan Says:

    И когато Езикът е избран за наричане на тези неща
    http://www.public-republic.com/magazine/2008/12/9015.php
    казват
    забранено навсякъде.

  2. to4ka Says:

    Много хубава е тази история на г-жа Магдалена. С много „ща“.
    Иначе – обръщаш казаното по неприемлив за мен начин. Езикът не може да бъде избран, той избира.

  3. bogpan Says:

    Съжалявам за неприемливия начин, но монетата има две страни. Дали искаме или не е друг въпрос. За утешение малко Цветаева.
    Не обольщусь и языком
    Родным, его призывом млечным.
    Мне безразлично – на каком
    Непонимаемой быть встречным.

  4. to4ka Says:

    А, именно. И на мен така.

  5. mislidumi Says:

    Има и да-ща, които понякога изписваме като „да ща“ 🙂 малките даща, разменяйки местата на телесните си кубчета, се превръщат в щада. Щада пък са един вид заваляни ще-да, които са пълни с толкова много бъ-(де-ще). Оттук се завърта една главоломна спирала на искане, имане, ще, да, ща, не…
    После минава един тромав динозавър, поглъща Ги и се килва под някакъв прекомерно малък жив храст да мре. Затова няма динозаври. Заради нещата просто.

  6. to4ka Says:

    „прекомерно малък жив храст“ е убийствено! Знаех си, че преситата е виновна за смъртта на всички ще ни, я…

  7. В. Дишев Says:

    Заради нещата просто? Заради простото не ща? Или заради лицемерно прикритата му претенция да е pro сто – каза шестдесет и втория бодил (от разклонението към върха) на деветдесет и деветото маломерно клонче (от върха към корените) на прекомерно малкия храст, отмерващ времето с ръста си… 🙂

  8. to4ka Says:

    Внимавай с времето, че веднага ще се появи едИн, свързан с нощта, водата и луната, и ще ти каже, че време н я м а. Аз понеже не признавам немите неща, а само изречените ща, по-ричам до:“Бре, добре дошъл, мистър Вал!“ 🙂

  9. deni4ero Says:

    ща … ето нещо, което нема как да не сбъркате – шоколадиЩА. А? А? Аааааааааа?

  10. deni4ero Says:

    планинища от шоколадища

  11. Силвия Томова Says:

    Това ужасно много ми хареса.

  12. to4ka Says:

    10х, джанъм. Смятам да го спазвам.

  13. hermine Says:

    !правоверното ми гърло образува ставни връзки тук право към единствения пряк зъб тук, диамантино в черната ми графитена риза

    (дам, при такова начало:), може да си я поискам и цялата година, съвсем нестрого казано,,:)

  14. Графът Says:

    Всички хора говорят.
    С ща, без ща.
    Малцина казват…

  15. вили Says:

    Какво стана, Точице? Защо замлъкна без предупреждение? 😦

  16. Miloradov Says:

    У автора очень приятный слог

  17. ugupu Says:

    какво стана накрая – всички убивате Борхес!?
    иде ми да се гръмна понякога, виждайки как всичко живо наоколо диша чужд въздух, а като се напомпа достатъчно, става Член!
    подтискам се, като всеки път се уверявам колко съм далновиден и как не ми струва никакви удилия да съм такъв.

  18. to4ka Says:

    Вродено е, затова нямаш заслуга, нито повод да се подтискаш.
    Борхес е като Фройд – всички го убиваме, включително и ти, обаче на него хич не му дреме, с кронопите е така.
    Член няма да имам, каквото и да размахвам, така че спокойно – водиш. Аз само гледам да компенсирам липсата.
    (Що не ме заяде за „собствената стая“?)

  19. ugupu Says:

    Борхес – кроноп?!
    все едно да наречеш Димитър Гачев интелектуалец…

  20. to4ka Says:

    Е, до такива крайности не стигам… За него определението ми е друго, той си го знае.
    Вярно, че на Борхес отчасти му липсва страст, но компенсира с акъл. На мен това ми пасва. Ако не е кроноп, що да го убиваме, не би могъл да влияе върху никого.

  21. ugupu Says:

    този въпрос приляга на същия „интелектуалец“, който преди две години не знаеше кой е Кортасар…
    днес го е чел, но пак не знае.
    толкова по въпроса, след няколко години – пак.

  22. to4ka Says:

    живи и здрави

  23. piligrim_d Says:

    Относно „Ща“: право в слънчевия сплит. Повежда ме към малките пепелища на големите неща, където ме чакат чудовища от разни сънища…
    * * *
    Попаднах случайно в стаята.
    Обещавам да стоя кротко в ъгъла и да не се обаждам.
    Може ли?

  24. to4ka Says:

    Може, разбира се. Може и да вилнееш, ако искаш. Стаята е затворена само за талантливи, които са специалисти в правенето на сапун.
    Здрасти, Д.

  25. Воронов Says:

    Согласен, что пост получился удачным. Хорошая работа!

  26. Крис Ванев Says:

    Гениално!!! : )))

    Ама как да го изразиш в настроение? Как да го повярваш като идея? Как да го прикрепиш към повечето убеждения, които се превръщат в действие? Като че ли не-щата ни Пречат и Не искат да се разкарат ей така с едно прищракване. Дали има някое двулично „що“ което да вика други „не-ща“?

  27. amelia Says:

    Не-щата
    които аз винаги ща
    с лицата на моето щастие
    все водят накрая към други
    не-ща

    душата докато
    порасне
    🙂

    Вдъхновяващо е чета тук!
    Благодаря!

Вашият коментар

