Постпремиерно

и набързо: много весело и многолюдно. С много приятели и много хора, с които така и не се запознах, но ще почакам до следваща премиера на БП. Аз отидох с намерение да си мълча, защото скоро ми казаха, че чета като Уди Алън, което моментално приех като комплимент, но ми обясниха, че било тактичен упрек. Обаче, естествено, не си мълчах, дърдорих, както си ми е обичайно, повече от издателя-редактор Г.Милев, повече от Рубен, представител на „Пингвините“, повече от автора, дори повече и от Уди. Как ме изтърпяха – не знам. Явно са били принудени, като гледам на снимките как съм стиснала микрофона с изражение „А някой посегне към него, а кръв ще се лее“.

Хубава премиера, страхотни рождени дни, а авторът беше неотразим, също и в tangoclub-а после!

4ovekat3

4ovekat2

4ovekat1

Етикети:

13 Коментари to “Постпремиерно”

  1. mislidumi Says:

    Много си хубава! И човекът – също… 🙂

  2. to4ka Says:

    Хубава била тя… Обаче човекът! Твоята теория за 50-годишните мъже си има добрите изключения, поне на моменти.

  3. Графът Says:

    Жалко, че не присъствах!

  4. bogpan Says:

    А аз уж присъствах. Нали, Петя! За Ваня , разбира се. За кого друг.

  5. Лили Спасова Says:

    Беше една много топла, изключително интелигентна и наситена с емоция премиера. Звученото на полски на стих на Божидар беше запомнящо се изживяване и смея да твърдя, че звучеше наистина добре, нищо че не разбирам полски език. Звучеше музиката която струи от поезията му. Още веднъж поздрави и на двамата рожденици, както и на Лилия Пангелова, която направи подарък не само на баща си рисувайки така хубаво книгата, но и на нас присъстващите както с неотразимия си чар и присъствие, така и с това че подари картините си на гостите. Поздрави и за Георги Милев и прекрасната му съпруга!

  6. to4ka Says:

    Леле, леле, какви официалности! Това тук заприличва на Книга за похвали на БП. Не че не заслужава.

  7. БП2 :))) Says:

    Аз много съжалявам, че можахме да останем само за официозната част, а купонът пак е минал без нас, но се надявам да има още много купони и много поводи да сме заедно.
    Ваня, изумително, спиращо дъха красива беше/си!!!
    Обичаме ви,
    Б., М. и П.

  8. to4ka Says:

    Чудесно е, че успяхте да дойдете в пълен състав, БП2, много ви се радвам винаги. И дано скоро има купон, че отдавна не сме танцували буйно с МЦ и ми домъчня!

  9. deni4ero Says:

    😆
    п.с. Ваня, изглеждаш страхотно 🙂

  10. to4ka Says:

    Щото съм млада, нищо, че не ми личи, и още не празнувам юбилей 🙂

  11. deni4ero Says:

    е … че то 30-годишнината пак си е юбилей, можеш смело да го празнуваш 😉

  12. to4ka Says:

    Ти… кой точно шоколад каза, че обичаш най-много?

  13. deni4ero Says:

    на То4ки 😀

Вашият коментар

